Lidl Slovenija in podjetje Interzero Slovenija sta prisluhnila potrebam društva Junaki 3. nadstropja, ki so ga ustanovili starši otrok, obolelih za rakom, Rokometna zveza Slovenije in reprezentanti pa so to z veseljem podprli in pomagali tudi sami. Od sredine septembra so v treh Lidlovih poslovalnicah – v Ljubljani v Toplarniški ulici, v Mariboru na Titovi cesti in Kranju v Šucevi ulici – na voljo posebni avtomati, kamor lahko vsakdo odda prazne plastenke pijač.
Ob koncu akcije februarja 2024 bodo zbrana sredstva od prodaje plastenk predana društvu Junaki 3. nadstropja, obe podjetji pa bosta Junakom skupaj za vsako oddano plastenko dodatno namenili še dodatnih pet centov.
»Vsaka plastenka šteje!« je bil moto slovenske moške reprezentance, v imenu katere so zbrane plastenke na treningih predali Urban Lesjak, Rok Ovniček in Domen Novak. Obenem celotna izbrana vrsta k sodelovanju v humanitarnem projektu, ki obenem spodbuja trajnost, vabi tudi vse vas, saj smo tako kot na igrišču, tudi zunaj njega skupaj močnejši.
Na leto v Sloveniji za rakom zboli od 70 do 80 otrok, rak pa je tudi drugi najpogostejši vzrok smrti pri otrocih, starih od pet do 14 let.