Ta spletna stran uporablja piškotke
Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.

O piškotkih

Kaj so piškotki?

Piškotki so male besedilne datoteke, v katere se zapišejo podatki o obisku spletne strani.

Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je bolj učinkovito in prijetno.

Razlogov za uporabo piškotkov je več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (izbira jezika, število prikazanih rezultatov, velikost pisave itn.), pomagajo pri izvajanju spletnih storitev (registracija, vsebina nakupovalne košarice, prijava na e-novice, ogled videa itn.), pomagajo pri zbiranju podatkov o navadah spletnih uporabnikov (število obiskov, uporabnikom zanimiva vsebina itn.), s katerimi si pomagamo izboljšati vašo uporabniško izkušnjo in ocenimo učinkovitost zasnove spletne strani.

Nobeni piškotki, ki jih uporabljamo na svojih spletnih straneh, ne zbirajo podatkov, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati.

Ker želimo biti z vami popolnoma odkriti, smo pripravili seznam vseh piškotkov, ki jih uporabljamo, in zakaj. Upoštevajte, da se z nadaljnjo uporabo te spletne strani strinjate z našo rabo opisanih piškotkov.

Katere piškotke uporablja ta spletna stran?

Nujno potrebni piškotki

Piškotki, ki nam pomagajo ustrezno prikazati vsebine, omogočajo delovanje obrazcev, košarice in drugih bistvenih elementov spletne strani.
Tovrstni piškotki so aktivni le v času trajanja seje.
Primer uporabljenih piškotkov: ASP.NET_SessionId

Google Analytics

Google Analytics je storitev spletnega analiziranja. Nudi nam informacije o obnašanju uporabnikov na naši spletni strani in nam s tem pomaga ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo, prikazati relevantno vsebino itn. Pri razbiranju teh podatkov vas ne moremo osebno prepoznati.
Življenjska doba teh piškotkov znaša do 2 let.
Primer uporabljenih piškotkov: _ga, __utma, __utmb,__utmc, __utmz in __utmv.
Več >>

Youtube

Storitev YouTube uporabljamo za predvajanje video posnetkov, piškotki pa se uporabljajo za beleženje podatkov o ogledih, shranjevanje priljublejnih uporabniških nastavitev, prikaz relevantnih video posnetkov itn.
Življenjska doba teh piškotkov znaša do 10 let.
Primeri uporabljenih piškotkov: Visitor_info1_Live, Use_Hitbox, SID, LOGIN_INFO, use_hotbox, PREF, SSID, HSID, watched_video_id_list, __utma, __utmz, demographics, VISITOR_INFO1_LIVE
Več >>

Google maps

Google maps pripadajoče piškotke uporabljamo za prikaz uporabniku prijaznega zemljevida in označb lokacije.
Življenjska doba teh piškotkov znaša do 10 let.
Primeri uporabljenih piškotkov: SID, SAPISID, APISID, SSID, HSID, NID, PREF
Več >>

Facebook

Piškotki storitve Facebook personalizirajo izkušnjo skupne rabe, saj vam omogoča prijavo in preprosto interakcijo z družabnimi omrežji in beležijo število delitev, všečkov, komentarjev.
Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let.
Primer uporabljenih piškotkov: act,locale, lu, datr, csm
Več >>

Kako lahko upravljate ali brišete piškotke?

Piškotkov nikakor ne bomo uporabljali za zbiranje vaših osebno določljivih podatkov, po želji pa lahko nastavitve o uporabi piškotkov spremenite tudi v brskalniku svojega računalnika ali mobilne naprave.

Večina modernih brskalnikov omogoča, da sprejmete ali zavrnete vse piškotke, sprejmete ali zavrnete le določene vrste piškotkov ali pa si nastavite opozorilo, da stran želi shraniti piškotek na vašo napravo. Izbrišete lahko tudi piškotke, ki jih je brskalnik že shranil na vaši napravi.

Opozarjamo vas, da v primeru izklopa piškotkov vse funkcionalnosti spletnih strani morda ne bodo delovale enako učinkovito, opozorilo o uporabi piškotkov se bo prikazalo ob vsakem obisku, dolgoročno pa bo to negativno vplivalo na vašo uporabniško izkušnjo.

Postopek spremembe nastavitev piškotkov se v vsakem brskalniku razlikuje. Informacijo o tem lahko poiščete s pomočjo funkcije »Pomoč«, obiščete www.aboutcookies.org, ki nazorno razloži postopek v vseh modernih brskalnikih, ali pa nas kontaktirate prek e-pošte.

Kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki, ki jih vpišete v obrazce na spletni strani in prijavi na e-novice?

Podatke, ki jih vpišete v obrazce na spletni strani, uporabljamo izključno za namene predaje sporočila (oddaja povpraševanja, rezervacije, nakupa itn.) oz. zahtevane storitve. Vaše podatke skrbno varujemo in jih nikakor ne posredujemo tretjim osebam oziroma uporabljamo za kakršne koli druge namene.

S prijavo na e-novice soglašate, da vaš elektronski naslov uporabljamo za namene obveščanja o novostih. Iz sistema se lahko kadarkoli izpišete in sicer tako, da v poslanem elektronskem sporočilu kliknete na označeno povezavo za odjavo.

Piškotke Google Analytics in DoubleClick je mogoče onemogočiti tudi s pomočjo navodil, ki so na voljo preko spodnjih povezav:
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en
Double Click: http://www.google.com/policies/technologies/ads/
AddThis: http://www.addthis.com/privacy/opt-out-saved#.UbmBr6zDCZd

Več informacij o piškotkih je na voljo tudi v smernicah informacijskega pooblaščenca

Tekme v živo
13. 12. 2020

RK Celje Pivovarna Laško prejemnik nagrade Sporto

RK Celje Pivovarna Laško je prejel prestižno Sporto nagrado v kategoriji imetnika pravic. Gre za izjemno priznanje, ki je še toliko več vredno, saj ga je klub prejel v sezoni, ko je moral premagati nepričakovani izziv, virus.

To je nagrada vseh, kluba, njegovih sponzorjev, partnerjev, navijačev ter vseh članov, ki skupaj tvorijo RK Celje Pivovarna Laško. SPORTO nagrade se vsako leto podelijo športnikom, športnicam, klubom ter podjetjem v regiji, ki so v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti, nagrade pa so podeljene tudi za najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Celjski klub je prejemnik t.i. »SPORTO RIGHTS HOLDER AWARD« pod imenom Enkrat za Cele, vedno za Cele, o kateri je več napisano v nadaljevanju.

"Prejeli smo jo torej v obdobju, ko smo uspeli z večkanalno poslovno strategijo premagati tudi nepričakovani izziv sezone, virus. Vse to nam je uspelo zaradi izjemne podpore sponzorjev, igralcev, članov in predanih navijačev, zaradi katerih se klub uvršča na zelo kratek seznam zgodb o uspehu v Sloveniji in v regiji. Pri tem smo ugotovili, da zmaga na igrišču dvorane Zlatorog ni edino naše poslanstvo, zato razvijamo tudi strategije za zmago ob igrišču. Te združujejo številne projekte, ki smo jih in jih še izvajamo. Od prve brezgotovinske dvorane v Sloveniji, fan cone za navijače v okviru tekem lige prvakov in dogajanja povezanega s tem, trajnostnega sporočila, dela z mladimi, zakupa sedeža, prenove in nadgradnje spletne trgovine, nadgradnje dela na socialnih medijih, vzpostavljanja lastne "TV" platforme RKCPL.TV, družbeno odgovornih projektov ter še številnih drugih in seveda rezultatov, ki jih vsi ti projekti dajejo. Ta nagrada, kot že pred časom prejeti naziv najboljše rokometne šole v Evropi, pa sta dokaz, da smo na pravi poti. Ponosni smo, da je naše trajnostno poročilo, ki smo ga izdali kot eden prvih rokometnih klubov na svetu, Evropska zveza izpostavila kot primer dobre prakse za rokometne klube po vsej Evropi. Klub je v zadnjih letih, predvsem pa v zadnji sezoni, posegel po poslovnih in strateških taktikah za povečanje vrednosti blagovne znamke, pri tem pa mu pomagata tudi dve agenciji, Mediaskreativ in Agencija 101, kar se je več kot očitno izkazalo za pravi recept. In tudi zaradi tega smo bili verjetno bolje kot ostali, pripravljeni na koronavirusno situacijo, ki nam je pomagala hitreje uvesti nov način razmišljanja," so zapisali na spletni strani kluba.

Rok Plankelj, direktor RK Celje Pivovarna Laško:
"Izjemno ponosni smo na prejeto nagrado, saj potrjuje, da je kriza lahko tudi priložnost. V prvi vrsti se zahvaljujem vsem, ki ustvarjajo to zgodbo, kot tudi vsem, ki jo podpirajo, od Pivovarne Laško Union pa vse do podpornikov in partnerjev kluba. Kot uspešen regionalni rokometni klub imamo dolgo tradicijo razvijanja strateških partnerstev s svojimi sponzorji in tudi nenehnega strmenja k nadgradnji identitete našega kluba. V prejšnjem letu smo sodelovali pri več projektih namenjenih ustvarjanju blagovnih znamk, ki so povezane s klubom in razvijanju številnih komunikacij, pomembnih za naše navijače in partnerje. Vse to je bilo s to nagrado prepoznano. Nekatere naše ideje, projekti in koncepti, ustvarjeni med zadnjo krizo, morda ne bodo zacveteli v polnem razmahu, vendar so bili pomemben del vzpostavljanja še močnejšega odnosa s sponzorji, ki še naprej verjamejo v našo blagovno znamko in jo bodo še naprej tudi podpirali. Zato smo jim hvaležni, hkrati pa je to še največji dokaz odličnega dela."

"Ta nagrada bo dobila posebno mesto v vitrinah RK Celje Pivovarna Laško, predvsem pa bo motivator in osnova, da uspešno delo nadaljujemo in ga še nadgrajujemo. Hkrati je nagrada tudi odgovornost, ki pa jo z veseljem sprejemamo. Enako kot odgovornost vsakodnevno in na vsaki tekmi sprejemajo igralci in ekipe, ki predstavljajo naš rokometni klub. Zato hvala in čestitke vsem!" so še dodali v celjskem klubu. 

O SPORTO nagradah

V okviru SPORTO konference se že štirinajst let zapored nagrajujejo najboljši v panogi športnega marketinga v celotni jadranski regiji (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija). SPORTO nagrade nagrajujejo podjetja in ekipe, ki delujejo in dosegajo izjemne rezultate na področju športnih blagovnih znamk. Dolgoletni partner projekta je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), s katerim se dviguje verodostojnost SPORTO nagrad, zmagovalec kategorije Najboljše športno sponzorstvo, se namreč bori tudi za nagrado "Best of Europe". Nagrajence izbere mednarodna strokovna žirija, ki ji predseduje predstavnik ESA.

O SPORTO RIGHT HOLDERS AWARD

Gre za eno izmed treh kategorij nagrad, ta je namenjena celostnim trženjskim komunikacijskim kampanjam imetnikov pravic. Za tiste, ki so opravili izjemna dela v podporo sponzoriranju blagovnih znamk, doseganju ciljev in so predstavljali lastno identiteto. Udeleženci te kategorije so lahko športni klubi, športne zveze, športniki posamezniki in vse športne entitete, ki opravljajo marketinške dejavnosti ali prodajajo promocijske in medijske pravice v povezavi z izvajanjem svoje dejavnosti.