30. 3. 2012

Selektor Boris Denič in vratar Gorazd Škof navdušila na okrogli mizi Amicusa na 21. Sofu

Podjetje Amicus, ki je platinasti pokrovitelj rokometnih moških in ženskih reprezentanc, in je podjetje, ki se ukvarja z zunanjim oglaševanjem, je v okviru 21. slovenskega oglaševalskega festivala pripravilo okroglo mizo na temo "Doseg ali priklic, trialog naročnika, agencije in uporabnika".

 

 

Udeleženca okrogle mize sta bila tudi Boris Denič, selektor moške članske reprezentance Slovenije, in Gorazd Škof, vratar Cimosa iz Kopra in slovenske izbrane vrste.

 

 

Denič in Škof sta s svojim načinom razmišljanja o povezavi športa in marketinga navdušila več kot 200 poslušalcev iz sveta oglaševanja. Šport in marketing sta seveda tesno povezana, kar so ugotovili tudi ostali udeleženci.

 

 

Ob Deniču in Škofu so na okrogli mizi, povezoval jo je dr. Bor Rozman, sodelovali še Goran Janus, trener slovenskih skakalcev, ki so ljubitelje športa navduševali v pretekli zimi, Sanel Konjevič, direktor nogometnega kluba Olimpije,  Aljoša Bagola, kreativni direktor Pristopa, in Andraž Zorko iz Valicona. Vse skupaj je potekalo pod nadzorom Aleša Hubada in Matjaža Rozmana (vodja projektov Amicusa), ki sta bila "moža v črnem".

 

 

 

 

 

 

Foto: Ana Kovač