23. 1. 2021

RK Celje Pivovarna Laško je športna znamka leta

Potem, ko je RK Celje Pivovarna Laško v decembru prejel Sporto nagrado v kategoriji imetnika pravic, pa je danes prejel še prestižnejši naziv, postal je namreč slovenska klubska športna znamka leta 2020. Gre za izjemno priznanje SPORTO BRAND, ki se podeljuje na podlagi raziskave agencije Mediana.

Če smo že decembra zapisali, da gre v primeru SPORTO nagrade za področje imetnika pravic, za nagrado vseh, kluba, njegovih sponzorjev, partnerjev, navijačev ter vseh članov, ki skupaj tvorijo RK Celje Pivovarna Laško, pa lahko to ob novi, še prestižnejši nagradi, izpostavimo še močneje.

SPORTO BRAND nagrada se namreč vsako leto podeli individualnemu športniku in klubu, katerega marketinška vrednost je najvišja v tistem letu. Ta naziv se podeli na podlagi raziskave marketinških elementov med splošno javnostjo, naš klub pa ga je doslej enkrat že prejel in sicer leta 2007. Nagrada se sicer podeljuje od leta 2006 dalje, RK Celje Pivovarna Laško je vsa leta bil med TOP 5 znamkami, letos pa je torej ponovno na samem vrhu. Nagrada je bila podeljena v okviru vsakoletne vodilne regijske konference o marketingu in sponzorstvih v športu, imenovane SPORTO, ki je letos zaradi razmer prvič potekala kot »online experience«, na njej pa so se zvrstili izjemni gostje, kot so npr. Mark Cuban, lastnik Dallas Mavericksov, Arsene Wenger, vodja globalnega razvoja nogometa pri FIFI in nekdanji trener kluba Arsenal ter številni svetovno priznani strokovnjaki iz sveta športnega marketinga. Ta se v Sloveniji zelo razvija, velike zasluge za to pa gredo prav SPORTO konferenci ter vse več strokovnjakom iz tega področja.

Za nagrajene športnice, športnike in klube velja, da so priljubljeni, prepoznavni ter marketinško in športno uspešni. Nagrada Sporto Brands je zasnovana na modelu merjenja moči blagovnih znamk in temelji na raziskavi javnega mnenja na reprezentativnih vzorcih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, v katere je vključenih tudi več kot 20 imen v vsaki kategoriji. Športni uspeh v tekočem in minulih letih je samo ena od dimenzij nagrade, je le predpogoj. In tega se v RK Celje Pivovarna Laško zelo zavedamo ter znamko našega kluba vestno gradimo vsa leta našega delovanja. To nam uspeva ob izjemni podpori sponzorjev, igralcev, članov in predanih navijačev. Prejete nagrade v tem, oziroma minulem letu so dokaz, da klub ohranja pravo pot, krepi svoj položaj in ga čaka svetla prihodnost ter da je potrebno zmagovati tudi ob igrišču, ne le na njem.

Rok Plankelj, direktor RK Celje Pivovarna Laško:
"V tako močni konkurenci odličnih klubov, smo te nagrade izjemno veseli ter zato še toliko bolj ponosni nanjo. Dokazujemo, da je klub kljub spremenjenim razmeram zgodba o uspehu, ki jih v športu ni tako veliko. S tem ne samo na igrišču, ampak tudi ob njem, odlično predstavljamo Celje in Slovenijo. Za to so zaslužni vsi, ki delujejo v klubu in vsi, ki nas podpirajo, sponzorji, navijači, ostala javnost, ki verjamejo v našo blagovno znamko in jo bodo še naprej tudi podpirali. Vsem se najlepše zahvaljujem. Imamo priložnost, da rastemo še naprej, ob takšni podpori sem prepričan, da tudi bomo. V teku imamo številne inovativne akcije in načrtujemo že nove, zato se veselimo prihodnosti ter izzivov, ki jih ta prinaša. Skupaj zmoremo!"

Tudi ta nagrada bo dobila svoje posebno mesto v vitrinah RK Celje Pivovarna Laško. Kot vse ostale bo motivator ter osnova za uspešno delo in njegovo nadgradnjo v prihodnje. Čestitke vsem in hvala za zaupanje!

O SPORTO konferenci

SPORTO konferenca je vodilni dogodek s področja marketinga in sponzorstev v športu v širši regiji. Glavni namen konference, ki poteka redno od leta 2004, je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja tudi priložnost za poslovno mreženje. SPORTO 2021 je zaradi vsem znanih okoliščin potekal digitalno!

O Mediana SPORTO BRANDS Adria

Sporto Brand je edino in najvišje priznanje za športnike, športnice in športne klube v regiji, ki se ga že od leta 2006 podeljuje na Sporto konferenci in temelji na raziskavah moči blagovnih znamk reprezentativnih vzorcev splošnih javnosti v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, ki jih izvede raziskovalna hiša Mediana. Priznanja Sporto brands prejmejo najmočnejše blagovne znamke med športniki, športnicami in športnimi klubi. Pri raziskavi se uporablja metodologija, ki vključuje naslednje elemente: prepoznavnost, transakcijo (poznavanje in spremljanje rezultatov), vrhunskost (globalni doseg), zadovoljstvo z rezultati, uspešnost (trenutni dosežki in potencial), všečnost in navijaštvo (pripadništvo).

Letošnji »brandi« so postali (v moški, ženski in ekipni konkurenci):

Slovenija: Luka Dončić in Primož Roglič, Ilka Štuhec in Janja Garnbret, NK Maribor in RK Celje Pivovarna Laško
Hrvaška: Luka Modrić in Domagoj Duvnjak, Sandra Perković, GNK Dinamo Zagreb
Srbija: Novak Đoković, Ivana Španović, FK Crvena zvezda in KK Crvena zvezda